Hjälp

Vi fick en kommentar:

Anonym om kul?:
Jag har et problem. Ett STORT problem.

Jag är tsm med en kille i min klass men vi kommer aldrig riktigt nära varann. Det mesta var väl när jag gav honom en kram på julavslutningen. Vi pratar inte så mkt men ibland händer det ju. Jag älskar honom av hela mitt hjärta och vi bytte julklappar i julas men inget mer händer. Och det vill jag att det gör! <3
Alla mina vänner ger mig komentarer som: "Ska du inte säga hej till honom?" eller "Ni pratar ju aldrig med varann" eller "det märks inte att ni är tillsammans." Jag blir sårad över de här komentarerna jag får och gör det bästa för att komma närmare min pojkvän men livet är som alltid lite svårt. Så, kan ni hjälpa mig på något sätt? Det skulle betyda grymt mkt. <3

(jag går i femman)



Men det är lite svårt att skriva till dig när du inte lämnat någon mail eller något och dessutom är du anonym, men om du läser detta så skriver vi lite nu om vad vi tkr:)


Försök prata med honom och säg att du tycker att ni träffas alldelles för sällan.  Och fråga varför han undviker dig i skolan, och att du tkr att du vill ha ett öppet förhållande :)

Kommentarer
Postat av: qb

hehe ok

2010-01-20 @ 10:54:03
URL: http://angelacaroline.blogg.se/
Postat av: LINDAVIOLA!

sv; aha?

2010-01-20 @ 13:57:18
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för rådet =)

2010-01-21 @ 21:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0