jag vill bara dra här ifrån supa mig full, och göra något dumt!

Det börja närma sig helgen, och på fredag fyller en väldigt god vän år.. och dåblir det fest..
och jag hoppas så klart på sex.. fick ett sms innan av mr x :

'' jag drömde att vi hade sex inatt, men jag vaknade mitt i det, kan du komma hit och avsluta det? ;)''
Men jag kunde ju inte jag går ju i skolan,så jag dissade det :/. men vi sa att vi skulle spara det till helgen, och det gillar vi!ja, iallafall jag :),
som ni kasnke inte redan vet, så prata jag inte bara snusk med honom.. jag har fakitkst en till. men han bor så fruktansvärt lågt bort, men vi har fakitkst bestämmt att träffas. men det är lite mer seriöst med honom. han är ganska mkt äldre än mig också! och det gillar jag.. för då är han vädligt erfaren ;),
Och sen finns det fakitkst en kille till.. men han vill liksom träffas för att sedan bli tsm.. och jag tro fakitkst inte jag orka.. eller jag vet inte.. för då kommer jag bara tycka riktigt synd om honom för jag är inte förhållande typen.. så! jag tycker synd om min förra pojkvän! men det behöver vi inte gå in på :D.
höhö..
Pusss&kram.

/ the one and only GRY!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tycker de där låter super bra ;)

2010-01-20 @ 14:36:27
Postat av: sigge-förälskad!!!

jag sattsar jäkligt stort på honom!!!

för,för det första det är skit många i klassen som tycker att vi passar skit bra ihop=D

o vi ska kanske typ träffas imon=D=D=D=D=D

pinit inför hela skolan!!!=Pidag hade jag o många fler snöbolls krig i skolan=Do det har haft jäkligt mycket med killarna i klassen innan så dem har lärt sig att det är kul o kasta på mig(bara killar i 6:an=P)dem är sexigare!!!=P

men dem fick damp o alla gick på mig,så det slutade med att dem hade lagt mig på marken o att alla satt jämte o sparkade snö på mig=Pmen det var en som inte satt jämte han satt nästan på mig=Pdet var han "älsklingen!!!"o vi typ sprang som in i helvete mot varan med varsin snöboll i handen o tänkte kasta på varan o sen när vi skulle kasta så bara vände han sig om o stog stilla=Oo jag var inte berädd o sprang rakt på honom o så låg vi där jäte varan i snön=Do alla bara stog där o stirrade=P

ville bara berätta alt som hänt mellan oss i dag=)

puss o kram!!!

förälskad men hönni han går i 6:an o jag i 5:an men är det ok ändå??

2010-01-20 @ 15:49:47
URL: http://gulligasigge.blogg.se/
Postat av: lisette

okej (:

2010-01-20 @ 16:16:00
URL: http://llisetteh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0