just nu..

ja, just nu sitter jag på en säng kant, och det luktar sex över hela lägenheten..
ja, sex luktar, visst gör det de?
det va skönt inatt, det va riktigt skönt..
mister x ringde ner mig efter han ha kollat på film med hans vänner,
jag drog ner vi satt och snackade ett tag, vi snackade seriöst snack.. inte likt oss.
iaf, det slutade med sex
allt bruka alltid hända innan vi ska sova, då hoppar vi på varndra.. och kan hålla på i flera timmar..
jag älskar det..
Nu ska jag iväg..
sex ikväll, och gry gillar, gillar riktigt mycket!

/ the one and only gry


Kommentarer
Postat av: randa

Hellowsen!

Hur ser din lördag ut :D?

2010-01-16 @ 13:17:43
URL: http://randaalbanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0