men hallå?

Bara för att vi driver en sån här blogg betyder inte det att vi är dumma i huvudet.
Och tro det eller ej min vi är faktiskt 100 procent seriösa.
Och om ni ska komma här med era jävla sjuka kommentarer och tro på att vi ska tro på dom så är nu ju fan störda!

Fick en kommentar innan, läs denna:
(om det är sant så är du ju en jävla pedofil och dum i huvudet, men om du nu är 23 och inte kan stava än är ju det ett problem också. stackarn, helt ärligt så tror jag att du är ja cirkus 12-13 år och inte ens sett en snopp än för inte ett enda ord lät trovärdigt där.) kommentaren är lång men läs hela!

pernilla fredriksson 23 år. om Det här med oskuld:
ja.. det där med samlag kan ju vara lite krånglingt och hånglingt, själv så heter jag pernilla fredriksson, är 23 år och jobbar som skolsköterska / kurator på en skola..
på skolan går allt från ettor till sexan.
och när dom som går i fyran-femman-sexan kommer till mig brukar vi diskutera just SEX..
jag frågar om de har haft sex, om de vet hur man gör o.s.v ...
dom flesta vet hur man gör, men har inte haft det .
men det finns även dom som inte vet hur man gör.
då förklarar jag allt i detaljer. men kortfattat här och nu att kuken ska in i fittan .
men det finns ett FÅ tal ca 2 stycken som faktiskt har haft just SEX, som går på skolan nu..
ett av barnen går i sexan, och han berättade allt som hans första samlag.
det var faktiskt väldigt intressant och lärorikt. tro det eller ej men han var INTE berusad av någon alkohål eller droger.
han hade en flickvänn som var lika gammal som han själv (går i sexan)
dom var hemma själva en kväll, hos tjejen.. de hade kollat på film och haft det mysigt, dom hade varit tsm i två månader, inte så länge men dom hade hunnit hångla ett par gånger.
sen då efter ett hångel i en och en halv timme, så frågar tjejen ''Har du haft sex eller är du oskuld ? ''
killen svarar : ''jag är faktiskt oskuld, dudå ? ''
''joo.. samma här sa tjejen. ''
''har du haft din första mens ännu'' undrade killen.
''JA'' sa tjejen.
tjejen hade en storebror på 16 år och tjejen föreslog att dom skulle smyga in i hans rum och ta en kondom och sedan mysa till det EXTRA !
och tro det eller ej.... men dom hade SEX ....
killen sa själv till mig att det var helt otroligt skönt, och det var helt underbart tyckte dom båda.
men efter ett tag så tog det slut mellan dom, och nu är killen som går på skolan där jag jobbar... STRIPPA & manshora,jaa han går i sexan är 12 år och är strippa & manshora, det är sant...
och jag har själv faktiskt haft sex med honom.
han tog ju lixom bara 250 :- för en och en halv timme.
och just den dagen skulle han komma in till mig och väga och mäta sig, han hade berättat allt för mig men när han berättade för ett tag sen så var dom fortfarande tsm. så då när han hade vägt & mätt sig så undrade jag om dom var tsm, men han sa nej, det tog slut för två veckor sen.
och nu på fritiden jobbar jag som STRIPPA & manshora.
just den dagen var jag fruktansvärt kÅÅÅÅt, så när han frågade om jag ville ha SEX, och att han skulle strippa för mig så sa jag nej.. ientlingen får jag inte för rektorn.. men okej jag är jävligt kåt, så han bad mig ta av mig byxorna och min kofta, så jag satte mig i skjukskötarsängen i bara trosor och linne och behå, och jag hade STRING ! :O
sen började han strippa och klä av sig, han låste dörren och sen ja. gissa sjäv vi hade sex, jag på 23 år och han på 12 år ! en det var grymt mysit. ! (L)
själv så har jag en kille som är 24 år, och vi har samlag, helt synligt var som helst, fulla eller inte spelar ingen roll !
vi har hånglat i två timmar på MC'donalds och sen kom personlaen och sa att vi inte fick hångla mer för det kunde störa barnfamiljerna.
vi har haft sex på toaletter överallt, jag har strippat för han ute på gatan, vi har haft sex i en lekpark och mammorna som var där med sina barn gick där ifrån.. på tunnelbanan är det ju en perfekt stripp stång så ja gissa själva, vi strippade och hade det fett mysit, vi har haft sex i en ko-hage & på liseberg ! (LLL)och en massa annat som jag inte hinner säga,
men du lilla MY, dör inte oskuld då går du miste om någon helt FANTASTISKT UNDERBART !
din kompis GRY är ingen sexmissbrukare hon tar bara vara på livet som är ! (L)
KÄRLEK TILL DEN SOM KOM PÅ SEX ! (LLLLLLLLLL)
men nu sitter jag här i bara behå och string, min kille väntar ! SEX HÄR KOMMER VI (L)

men du gå inte misste om sex, (:

ha det bra, och mycket seX !

/My

Kommentarer
Postat av: amanda

kul att någon vågar skapar sånna här bloggar blir en solklar favoritblogg :D

2010-01-17 @ 20:44:30
URL: http://unsweetened.blogg.se/
Postat av: nicole$pinord

svar; Nice :D

2010-01-17 @ 20:57:02
URL: http://nickorv.blogg.se/
Postat av: Erika

rösta på mig här:

http://lillanduvet.blogg.se/2010/january/finalisterna.html#comment

så blir du länkad i min blogg.

ju mer du röstar, desto längre blir du länkad i bloggen.

2010-01-17 @ 20:58:54
URL: http://eerikkaaa.blogg.se/
Postat av: ANNA

Haha fy fan vilken tönt. Det är någon patetisk äcklig kåt 13-14 åring som har suttit och skrivit detta bara för att kåta upp sig själv. så himla omoget. En 23åring som skriver som en fjortis? Sorry tönt, de är inte uppväxta med det språket 14åringar skriver med idag, så himla obvious. USCH SÄGER JAG BARA! för övrigt e ju er blogg stencool (: puss!

2010-01-17 @ 21:48:25
URL: http://annaemiliagustavsson.blogg.se/
Postat av: A Z R A !

hhaha inte ett dugg trovärdigt

2010-01-18 @ 06:33:44
URL: http://floxerpoxer.blogg.se/
Postat av: pernilla igen !

jadå, jag igen, men att ni inte tro på detta är inte konstigt, men sant är det, (:

aja, jag slösar inte mer tid på detta nu, det är historia.

ha det gör & SEX.

2010-01-18 @ 16:35:59
Postat av: Lizzy

Haha, en person med för mycket fritid antagligen.

2010-01-18 @ 21:15:09
URL: http://muzicforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0