dålig uppdatering

Det vatt såhär, jag och my har varit utomlands i Afrika på äventyr. Så vi har inte haft något internet.
Men nu är jag tillbaka, jag är här, eran egna gry den bästa.
Jag har lagt i, eller nej det har jag fakitkst inte.
Jag har på G med någon kille, Eller på g g det vet jag inte. vi är på f, snart på g och kasnke snart på H.
och det gillar vi. eller jag gillar? han är snygg, han är stor. och han är turk. turk och turk han är ingen vanlig blatte han är lite av en egen sort. Det är 100 tjejer efter honom, och det är det jag gillar mest. Känner mig cool nu, hihihih. Tjejerna som gillar honom, är fula spceillt en. hon är riktigt ful, tjock gräsligt ful. Och hon kollar på mig jätte konsitgt, om ögon kunde döda alltsåå.... men det känns bra, hon är inte hans iallfall.
jag låg för 3 månader sen, och det är länge sen, riktigt länge sen. och det va med mister ex.
men grejen med på g förstår jag inte rirkigt, varför inte bara bli tsm? nä, först måste man träffas ett jävla bra tag innan man kan bli ''tillsammans''? varför?nej detfattar jag inte.
för övrligt, ,my må bra, hon har ingen kille än, men det kommer, tro mig! gry ska fixa!
ja, men det är gåååååtttt.
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0